Auckland voor de Kerst - Reisverslag uit Mission Bay, Nieuw Zeeland van NieuwZeeland16-17 - WaarBenJij.nu Auckland voor de Kerst - Reisverslag uit Mission Bay, Nieuw Zeeland van NieuwZeeland16-17 - WaarBenJij.nu

Auckland voor de Kerst

01 Januari 1970 | Nieuw Zeeland, Mission Bay

Terwijl Nederland zich volop voorbereidt op het Kerstfeest en overal, en vooral in de winkels de lichtjes branden, keken wij ernaar en realiseerden ons dat we er dit jaar niet aan mee zouden doen. Het was een pokken eind weg. 32 uur reizen, vliegen in stoelen met weinig beenruimte is geen pretje. Maar het was voor een goed doel!
De overgang naar het zomerse Auckland was toch heel groot. Palmen, Yucca's volop in bloei en sowieso veel bloemen, vandaag 25 graden, kinderen in zee, door moeders grondig ingevet, vrijwel iedereen draagt een hoed, want het is hoogzomer en het gat in de ozonlaag is in NZ groot. Niets van kerst te merken, oh ja toch wel. Hier en daar hangen wat kerstballen boven de deur van een enkele winkel. En de Christmastree staat in bloei. Aan het tijdstip van zijn bloei heeft hij ook zijn naam te danken.
De eerste indrukken van Nieuw Zeeland zijn overweldigend en het weerzien met Marleen was natuurlijk helemaal fantastisch. Ze werkt vandaag voor het laatst, dit kalenderjaar. Vrijdag trekken we naar het noorden, naar Keri
Keri., waar we kerst vieren. Very special.
Ik voeg wat foto's toe

• 21 December 2016 - 07:51

Truus:

Wat heerlijk allemaal om jaloers te worden,ik kan alleen maar zeggen geniet verder.Doe de groeten aan iedereen en tot het volgend verhaal.Xx

• 21 December 2016 - 08:08

Sjaak:

-4 hier ruiten van de auto schoon en dan dit bericht lezen.
    Het is jullie van harte gegund, dus ga genieten.
    Groetjes aan iedereen.

Sjaak Gerrie Marlijn en Femke

• 21 December 2016 - 11:00

Monica:

Maar waar zijn die toegevoegde foto's eigenlijk??
    lieve avonturiers, enjoy!!
    liefs Monica

• 21 December 2016 - 13:52

Mieke:

Klinkt heel goed allemaal. De foto's komen ws de volgende keer. Tot het volgend verslag, leuk! Liefs Mieke

• 23 December 2016 - 19:36

Leon Van Erning:

Beste reizigers,
    Goed om te horen/lezen dat de reis goed is verlopen. Minny en ik wensen jullie hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor een gezond 2017, waarin we jullie graag weer willen ontmoeten. Maar we wachten af, misschien bevalt het wel zo goed dat ....
    Ik zal een foto van de promotie van Felice mailen.
    Leon